Tips tegen wallen!

Wallen, daar hebben veel mensen last van waarschijnlijk door of iets te veel gefeest,geleerd (tuurlijk) of te veel stress.
Ik heb hier een paar tips hoe je  de wallen kunt weghalen.
  1. Leg een lepen of 2 voor beide ogen in de diepvries(ong 10 min.) en doe hem daarna met de bolle kant op je ogen maar doe er wel een doekje tussen want anders kan die vast blijven plakken.
  2. Dit kan ook met een ijsblokje waar je huishoudfolie omheen doet en op je ogen legt.
  3. De bekendste manier: leg natte kamille theezakje op je ogen doe dit ong. 5 minuten. Ik weet niet of ze nou juist koud,warm of lauw moeten zijn want overal staat het anders.
  4. Een relax maskertje
  5. Leg 2 koude plakjes komkommer op je ogen en laat dit er een tijdje opliggen.
  6. Doe 3 druppeltje citroen+ een eetlepel melk door elkaar mengen en laat 2 watjes erin laten trekken voor beide ogen en leg ze ongeveer 15 minuten op je ogen.
  7. Snij 2 dunne plakjes aardappel en leg die ongeveer 20 minuten op je ogen en daarna het er niet afspoelen.
Van de laatste 2 had ik nog nooit gehoord en weet ook niet of ze werken maar ik heb ze van deze site gehaald.


Beoordeling:
 Lepel: Ik vind dat deze minder goed werkt want de lepel warmt heel snel op door je lichaamstempratuur en komt niet overal bij. Dit is geen aanrader.
Ijsblokje: Deze warmt niet op en komt wel overal bij maar moet wel in een doekje anders glipt ie uit je handen. Stop het blokje niet in een papieren doekje, want het smelt wel.
Elegant Rose - Double Heart