diy graffiti tag

Hoi allemaal! Ken je het gevoel, dat je wil laten weten of laten zien dat jij ergens geweest bent of dat je wil laten zien dat iets van jou is. Ik heb de oplossing, je laat gewoon je tag achter!
                                                     Maak je eigen grafitti tag


Je hebt nodig:
-          Een houten plaat of stukje lege muur
-          Graffiti spuitbussen
-          Je eigen creativiteit

Eigenlijk valt er niet veel uit te leggen en is vooral het laatste opgenoemd vooral nodig, je eigen creativiteit.
Ik heb een houten plaat gebruikt en de eerste letter staat voor mijn achternaam en de laatste voor mijn voornaam. Mijn tag staat nu in het midden van mijn slaapkamer, zodat iedereen kan zien dat het mijn kamer is!

Succes en vergeet niet, gebruik je eigen creativiteit! Maar vergeet niet dat het niet de bedoeling is om je hele buurt onder te spuiten!
Waarvan zou jij willen laten zien dat jij daar geweest bent?
Elegant Rose - Double Heart